Płatności i wysyłka

1. Formy płatności


  • przedpłata - przelew na konto bankowe

Zapłaty dokonujesz po złożeniu zamówienia w sklepie, przelewem na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas e-mailem w potwierdzeniu zamówienia (mBank S.A., numer rachunku: 19 1140 2004 0000 3502 7555 0004). Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • przedpłata - PayU

Zapłaty dokonujesz tuż po złożeniu zamówienia poprzez automatyczne przekierowanie do serwisu PayU (www.PayU.pl). Umożliwia on natychmiastowy transfer należnej kwoty zamówienia bezpośrednio z Twojego konta - obsługuje większość polskich banków, a także udostępnia płatności kartą debetową lub kredytową.
  • pobranie

Zapłaty dokonujesz u kuriera/listonosza, który dostarczy przesyłkę pod wpisany przez Ciebie w zamówieniu adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier/listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki.



2. Wysyłka

Transport towarów ze sklepu Dębowa Aleja do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (www.dhl.com.pl) lub Poczty Polskiej ("Paczka48").

Czas dostawy paczki uzależniony jest od rodzaju dostawcy i liczony jest od dnia złożenia zamówienia (dot. przesyłek pobraniowych) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dot. przedpłaty).

Dostawca Maks. waga przesyłki
Czas  dostawy
Sposób płatności
przedpłata PayU pobranie
30 kg. 2-4 dni 12,00 zł 12,00 zł 15,00 zł
100 kg. 1-2 dni 19,00 zł 19,00 zł 29,00 zł

Całkowity koszt przesyłki uzależniony jest od wyboru dostawcy oraz sposobu płatności. W przypadku przesyłek paletowych (np. ambony przenośne) koszt może ulec zwiększeniu. Ostateczny koszt przesyłki podany jest zawsze przed akceptacją składanego zmówienia.



3. Reklamacja i zwrot

Reklamacje i zwroty wadliwych produktów przyjmowane są po wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub mailowej.

Adres do wysyłki produktów reklamowany lub zwracanych:

Dębowa Aleja sp. z o.o., ul. Kożuchowska 8c, 65-364 Zielona Góra

Polityka prywatności

1. Postanowienia ogólne

1.1. Każdego klienta sklepu Dębowa Aleja i użytkownika serwisów oraz czasopism należących do firmy Dębowa Aleja sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na stronie internetowej pod adresem: http://debowa-aleja.pl/content/2-polityka-prywatnosci
Właściciel serwisu Dębowa Aleja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.

1.2. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: Dębowa Aleja nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/użytkowników swoich serwisów i czasopism.

1.3. Jeśli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności, proszę nie odwiedzać serwisu, nie prenumerować czasopism należących do Dębowej Alei oraz nie nabywać produktów i usług oferowanych przez Dębową Aleję.

2. Dane osobowe

W czasie korzystania z serwisów należących do Dębowej Alei możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane, o które będziesz proszony, to w większości przypadków imię i adres e-mail. W przypadku formularzy zamówień będziesz proszony o podanie pełnych danych osobowych.
Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do działania serwisu. Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, którą te dane dotyczyły.

3. Subskrypcja bezpłatnych czasopism

Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych czasopism należących do Dębowej Alei wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej newslettera. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać danemu czytelnikowi kolejny numer czasopisma. Imię pozwala Dębowej Alei zwracać się do czytelników po imieniu.

4. Zamawianie usług i produktów

4.1. Zamawianie usług i produktów oferowanych przez Dębową Aleję wymaga podania w odpowiednim formularzu pełnychh danych adresowych. Pola obowiązkowe są oznaczone.

4.2. W przypadku szybkich płatności (bezpośrednio z konta bankowego Klienta lub za pomocą karty debetowej lub kredytowej) obsługę klienta przejmuje serwis PayU.pl. W tym przypadku tylko system PayU.pl zna i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze PayU.pl znajdują się na jego serwerze i są szyfrowane odpowiednimi technologiami.

5. Niezapowiedziane wiadomości

5.1 Dębowa Aleja zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności.
Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości Dębowa Aleja rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, czasopism, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne, których rozsyłka została opłacona przez klientów Dębowej Alei.

5.2. Podmioty zlecające komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych Dębowej Alei. Informacje komercyjne są filtrowane w stopniu w jakim jest to możliwe, ograniczana jest ich objętość i wysyłane są sporadycznie.

6. Jawne dane osobowe

Dane osobowe podane w serwisach należących do Dębowej Alei przy okazji wysyłania komentarzy do artykułów, odpowiedzi na forum itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane. Dębowa Aleja nie ma możliwości zabezpieczenia przed osobami prywatnymi lub firmami, które te dane wykorzystają do przesłania Wam nieokreślonych informacji. Dlatego dane te nie podlegają Polityce Prywatności.

7. Inne formularze

Formularze znajdujące się gościnnie na serwisach należących do Dębowej Alei i dotyczące usług, produktów, serwisów i czasopism nieobsługiwanych przez Dębowej Alei nie podlegają Polityce Prywatności.

8. Cookies (Ciasteczka)

Niektóre obszary serwisów należących do Dębowej Alei mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

9. Partnerzy

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w serwisach i czasopismach należących do Dębowej Alei. W przypadku pytań proszę pisać na adres: biuro@debowa-aleja.pl

10. Wyłączenie odpowiedzialności

10.1. Stworzyliśmy serwis Dębowa Aleja, aby pomagać naszym czytelnikom i klientom osiągnąć sukces w pielęgnowaniu tradycji łowieckich. Mimo, że prezentujemy i oferujemy praktyczne rozwiązania, to nie są one jednakowo skuteczne dla wszystkich. Nie powinno się bezwarunkowo korzystać z wszystkiego. Działanie produktów, które udostępniamy powinny być szczegółowo analizowane, porównywane z własnym przypadkiem, ewentualnie konfrontowane z innymi podobnymi środkami i dopiero, gdy będą one przedstawiały się jako odpowiednie w danym przypadku, wprowadzane w życie.
Opinie wyrażone przez społeczność na różnorakich forach, w komentarzach lub w inny sposób nie zawsze są zgodne z naszymi własnymi.

10.2. Serwis Dębowa Aleja oraz jego redakcja nie bierze na siebie odpowiedzialności za zamieszczone reklamy firm zewnętrznych. Kupujący powinien być ostrożny odpowiadając na reklamę, bądź wysyłając pieniądze firmom zewnętrznym. Wprawdzie przykładamy sporą wagę do tego, aby reklamodawcy, którzy publikują w naszym serwisie swoje reklamy byli wiarygodni, ale nie możemy odpowiadać za ich czyny. Dane adresowe jak i szczegóły oferty każdego reklamodawcy można uznać za pewne tylko w momencie publikacji.

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

Właścicielem serwisu internetowego oraz marki "Dębowa Aleja" jest firma Dębowa Aleja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością mieszcząca się w Zielonej Górze (65-364), zarejestrowana przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem 0000543749, numer NIP: 929-186-46-54, numer Regon: 360780520.

Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep Dębowa Aleja oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.


2. Składanie zamówienia

2.1. Wszystkie ceny podane w sklepie Dębowa Aleja są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami.

2.2. Klienci mogą składać zamówienia poprzez witrynę internetową (www.debowa-aleja.pl), telefonicznie pod numerem: 633 333 879, pocztą elektroniczną (biuro@debowa-aleja.pl) lub pocztę tradycyjną.

2.3. Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt opakowania i dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.

2.4. Zawartość witryny internetowej sklepu Dębowa Aleja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

2.5. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail), momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem). W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji. Domniemywa się, że sprzedawca przyjął zamówienie do realizacji bezpośrednio w momencie złożenia zamówienia telefonicznie, chyba że obsługa sklepu zastrzegła konieczność późniejszego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

2.6. Zespół sklepu Dębowa Aleja dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.


3. Realizacja zamówienia

3.1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwych danych osobowych oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, umożliwiających naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

3.2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia, włącznie z rezygnacją przez zamawiającego z zakupu (odstąpienia od umowy).

3.3. W uzasadnionych przypadkach sklep Dębowa Aleja zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

3.4. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu przygotowania towaru oraz czasu potrzebnego do nadania przesyłki. Jest on zależny od aktualnego stanu magazynowego i wynosi do 14 dni roboczych. Dostawa przesyłki trafia do adresata w czasie określonym w dziale "Płatności i wysyłka". W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

3.5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Schenker lub Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.

3.6. Według regulaminu prowadzimy sprzedaż na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.

3.7. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.

3.8. Za zakupy w sklepie Dębowa Aleja można zapłacić w następujący sposób:

  • przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku podawany jest po złożeniu zamówienia (jeśli wybierzecie Państwo opcję płatności "Przelew") oraz w stopce sklepu. Na życzenie podajemy numer rachunku bankowego również przez e-mail po skierowaniu zamówienia do realizacji. Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma (dotyczy odbiorców instytucjonalnych). Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek bankowy.
  • przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. Towar wraz z fakturą jest wysyłany niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia przez personel sklepu.
  • za pomocą serwisu płatniczego PayU (www.payu.pl). Umożliwia on natychmiastowy transfer należnej kwoty zamówienia bezpośrednio z Państwa konta bankowego. Serwis PayU obsługuje większość polskich banków, w tym także udostępnia płatności kartą debetową lub kredytową.

4. Gwarancja, rękojmia i zwrot towaru

4.1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

4.2. W każdym przypadku wszystkie produkty objęte są 12 miesięczną rękojmią sprzedawcy (sklepu) na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...)), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością (wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja, dowód zakupu - faktura lub paragon, itp.), a sam towar oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

4.3. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres: Dębowa Aleja sp. z o.o., ul. Kożuchowska 8c, 65-364 Zielona Góra.

4.4. Towary o wartości powyżej 500 PLN mogą być zwracane tylko i wyłącznie za pomocą jednej z firm kurierskich. W przypadku nie dopełnienia któregoś z powyższych warunków przez kupującego, zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.

4.5. W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.

4.6. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

4.7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.


5. Ochrona danych osobowych

5.1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te mogą być przetwarzane i/lub wykorzystywane w celach działań marketingowych prowadzonych na rzecz Dębowa Aleja sp. z o.o.

5.2. Klient składając zamówienie zgadza się na otrzymywanie wiadomości informacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych  - jego dane będą wykorzystywane w celu wysyłania najnowszych informacji o produktach Dębowej Alei.

5.3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu Dębowa Aleja są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

6. Postanowienia końcowe

Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem Dębowa Aleja a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Zielonej Górze, właściwy dla siedziby sprzedawcy.

O nas

Firmę Dębowa Aleja założyliśmy w 2007 roku. Łowiectwo to nasza pasja, dlatego misją naszego sklepu jest dostarczanie najwyższej jakości produktów, które nie tylko usprawnią prowadzenie gospodarki łowieckiej, ale również ułatwią myśliwym realizowanie się w ich pasji. Aby zagwarantować wysoką jakość towarów, większość naszych produktów, jak chociażby odstraszacze dzików, przywabiacze zwierzyny, automatyczne karmidła czy płyny maskujące zapach myśliwego, są produkowane przez naszą firmę i oferowane w sklepie myśliwskim Dębowa Aleja.

Wytwarzane przez nas produkty dla myśliwych powstały w pierwszej fazie w naszych głowach, podczas długich jesiennych zasiadek na ambonach w naszym łowisku. Wszystkie pomysły udało nam się w kolejnej fazie przenieść do hali produkcyjnej, gdzie powstają pierwsze prototypy. Następnie, produkty poddawane są szerokim i specjalistycznym testom, aby w końcu trafić w ręce doświadczonych myśliwych, którzy te produkty dokładnie testują w środowisku naturalnym. Dopiero pozytywne wyniki testów pozwalają nam udostępnić Państwu nasze produkty.

W zgodzie z naturą...

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze myśliwskie produkty były zgodne z ochroną środowiska. Nasz sklep myśliwski posiada certyfikat „Biznes w zgodzie z naturą”. Nasze produkty składają się z całkowicie naturalnych składników. Staramy się, aby wytwarzane i sprzedawane przez nasz sklep myśliwski produkty, były nie tylko przydatne myśliwym w realizowaniu ich łowieckiej pasji, ale również zgodne z ochroną środowiska.

Zachęcamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą. Jesteśmy przekonani, że każdy myśliwy z pasją odnajdzie w naszym sklepie produkty, które sprawią, że łowiectwo będzie dla niego jeszcze większą przyjemnością.