1. Formy płatności


  • przedpłata - przelew na konto bankowe

Zapłaty dokonujesz po złożeniu zamówienia w sklepie, przelewem na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas e-mailem w potwierdzeniu zamówienia (mBank S.A., numer rachunku: 19 1140 2004 0000 3502 7555 0004). Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • przedpłata - PayU

Zapłaty dokonujesz tuż po złożeniu zamówienia poprzez automatyczne przekierowanie do serwisu PayU (www.PayU.pl). Umożliwia on natychmiastowy transfer należnej kwoty zamówienia bezpośrednio z Twojego konta - obsługuje większość polskich banków, a także udostępnia płatności kartą debetową lub kredytową.
  • pobranie

Zapłaty dokonujesz u kuriera/listonosza, który dostarczy przesyłkę pod wpisany przez Ciebie w zamówieniu adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier/listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki.



2. Wysyłka

Transport towarów ze sklepu Dębowa Aleja do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (www.dhl.com.pl) lub Poczty Polskiej ("Paczka48").

Czas dostawy paczki uzależniony jest od rodzaju dostawcy i liczony jest od dnia złożenia zamówienia (dot. przesyłek pobraniowych) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dot. przedpłaty).

Dostawca Maks. waga przesyłki
Czas  dostawy
Sposób płatności
przedpłata PayU pobranie
30 kg. 2-4 dni 12,00 zł 12,00 zł 15,00 zł
100 kg. 1-2 dni 19,00 zł 19,00 zł 29,00 zł

Całkowity koszt przesyłki uzależniony jest od wyboru dostawcy oraz sposobu płatności. W przypadku przesyłek paletowych (np. ambony przenośne) koszt może ulec zwiększeniu. Ostateczny koszt przesyłki podany jest zawsze przed akceptacją składanego zmówienia.



3. Reklamacja i zwrot

Reklamacje i zwroty wadliwych produktów przyjmowane są po wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub mailowej.

Adres do wysyłki produktów reklamowany lub zwracanych:

Dębowa Aleja sp. z o.o., ul. Kożuchowska 8c, 65-364 Zielona Góra