1. Formy płatności
przedpłata - przelew na konto bankowe
Zapłaty dokonujesz po złożeniu zamówienia w sklepie, przelewem na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas e-mailem w potwierdzeniu zamówienia (mBank S.A., numer rachunku: 13 1140 2004 0000 3902 6191 4723). Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
przedpłata - Przelewy24
Zapłaty dokonujesz tuż po złożeniu zamówienia poprzez automatyczne przekierowanie do serwisu Przelewy24 (www.przelewy24.pl). Umożliwia on natychmiastowy transfer należnej kwoty zamówienia bezpośrednio z Twojego konta - obsługuje większość polskich banków, a także udostępnia płatności kartą debetową lub kredytową.
pobranie
Zapłaty dokonujesz u kuriera/listonosza, który dostarczy przesyłkę pod wpisany przez Ciebie w zamówieniu adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier/listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki.
2. Wysyłka
Transport towarów ze sklepu Dębowa Aleja do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (www.dhl.com.pl) lub Poczty Polskiej ("Paczka48").
Czas dostawy paczki uzależniony jest od rodzaju dostawcy i liczony jest od dnia złożenia zamówienia (dot. przesyłek pobraniowych) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dot. przedpłaty).
Dostawca | Maks. waga przesyłki |
Czas dostawy |
Sposób płatności | ||
przedpłata | PayU | pobranie | |||
![]() |
30 kg. | 2-4 dni | 16,00 zł | 16,00 zł | 20,00 zł |
![]() |
100 kg. | 1-2 dni | 22,00 zł | 22,00 zł | 29,00 zł |
Całkowity koszt przesyłki uzależniony jest od wyboru dostawcy oraz sposobu płatności. W przypadku przesyłek paletowych (np. ambony przenośne) koszt może ulec zwiększeniu. Ostateczny koszt przesyłki podany jest zawsze przed akceptacją składanego zmówienia.
3. Reklamacja i zwrot
Reklamacje i zwroty wadliwych produktów przyjmowane są po wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub mailowej.
Adres do wysyłki produktów reklamowany lub zwracanych:
ELEBIT, ul. Stokrotkowa 14, 65-012 Zielona Góra